Digital Direct Buy & Programmatic

dentsu

Kik vagyunk 👋

A közel 10 fős csapatunk a Dentsu digitális divíziójának performance és branding kompetenciáját erősíti. Legfőképpen fizetett klasszikus és adat vezérelt programmatic hirdetésekkel kapcsolatos kampánystratégiával és tervezéssel foglalkozunk. Munkánk során a közönségek megszólításánál az embereket helyezzük előtérbe, valós üzleti eredmények elérésére fókuszálunk, mindezt csatornákon átívelően és azokon belül is.

Extrák a csapatnál

  • Rendszeres tudásmegosztás a piac legfrissebb trendjeiről
  • Lehetőség konferenciákon való részvételre és előadásra
  • Rendszeres csapatépítők, együtt lazulás
  • Van 3 kutyánk, 1 cicánk, 1 nyulunk és 4 kanárink (a kutyákkal akár az irodában is találkozhatsz 😊).
Osipovich Marianna

A tervezési munkák mellett komoly automatizációs fejlesztéseket is végzünk, hogy adminisztráció helyett izgalmas projektekkel és csapatépítő programokkal foglalkozhassunk. Büszkék vagyunk rá, hogy többek közt a Mastercard, Estée Lauder, Burger King, Philips, Calzedonia és sok már izgalmas ügyfél számára szállíthatunk média és adat megoldásokat.

Osipovich Marianna Csapatvezető
@DDBPRG

Marianna 2011 óta erősíti a Dentsu digitális szakértői gárdáját, ahol 2016-tól Director of Programmatic & Digital Direct Buy pozícióban vezeti a csapatot.

Fő szakterületek a DDBPRG csapatban

Programmatic

Programmatic

A programmatic típusú vásárlás az egyik legdinamikusabban növekvő szelete a hazai reklámtortának. Ezzel az adatalapú, automatizált hirdetéskiszolgálási formával ügyfeleink pontosabban és sokrétűbben célozhatnak a kampányaik során, mint valaha. Többek között olyan piacvezető nemzetközi technológiákkal dolgozunk együtt, mint a Google, Adform, Mediamath, Adobe és Amobee.

Digital Direct Buy (Display)

Digital Direct Buy (Display)

Ami hirdetési felületet egyelőre nem tudunk megvásárolni programmatic módon, azt klasszikus Direct Buy (display) módon vásároljuk kiemelt média partnerek bevonásával.

Integrált megoldások  tervezése

Integrált megoldások tervezése

A programmatic és a display területeket együttesen kezeljük és végzünk holisztikus kampánymenedzsmentet: a brief érkezésétől kezdve egy teljes kampányfolyamatot viszünk végig a tervezésen, setupon, optimalizáláson keresztül az értékelésig, gyakran más digitális területekkel is együttműködve.

Data management és insight

Data management és insight

Ügyfeleink üzleti céljainak hatékony elérése érdekében audience profilozással és adatelemzéssel is foglalkozunk. A folyamat során kampányokra szabott egyedi felhasználói szegmenseket hozunk létre a saját Data Managamenet Platformunkon belül, illetve összehasonlítjuk az egyes kezelt csatornák (pl.: YouTube, Gmail, Direct Buy felületek, stb.) hatékonyságát a kampány kulcs teljesítmény-mutatói mentén.

Emberek a robotok mögött

Emberek a robotok mögött

Hallgass bele a Reboot „EMBEREK A ROBOTOK MÖGÖTT ” szakmai beszélgetésébe, ahol Marianna a piac több prominens vezetőjével a programmatic-ról beszélget!

Első magyar programmatic kisokos

Tanulj a programmatic-ról az „Első magyar programmatic kisokosból”, melyet Osipovich Marianna (Amnet) és Kassai Péter (CEMP SH) vezetésével az IAB Hungary Programmatic munkacsoportja készített!

Első magyar programmatic kisokos
3rd party süti - az adat nem vész el, csak átalakul

3rd party süti - az adat nem vész el, csak átalakul

Olvasd el Marianna vélekedését a 3rd party cookie-k „haláláról” a digitalhungary honlapján, vagy a Kreatív 2020 áprilisi számában!

Jelenleg nincs nyitott pozíció a csapatban...

De ne aggódj! Nézd meg az összes nyitott pozíciót vagy küldd el nekünk önéletrajzod és felvesszük veled a kapcsolatot, ha találunk neked valami érdekes lehetőséget!