PPC Csapat

dentsu

Kik vagyunk 👋

Nyolcfős csapatunk a dentsu digitális média divíziójának performance kompetenciáját erősíti. Fizetett hirdetésekkel kapcsolatos kampánystratégiával, tervezéssel és riportálással foglalkozunk a közösségi médiás felületeken és a Google platformokon is. Ha többet szeretnél tudni a Facebook, Instagram, LinkedIn, TikTok, Gmail, Search, Shopping, Waze vagy YouTube hirdetésekről, jó helyen jársz.

Extrák a PPC csapatnál

  • Havi tudásmegosztás a piac legfrissebb trendjeiről
  • Új platformok tesztelése (TikTok, Pinterest, Apple Search)
  • Lehetőség konferenciákon való részvételre és előadásra
  • Közös reggelik, társasjátékos estek
Losonczy Gergő

„Motiváló olyan csapatban dolgozni, mely egyszerre szakmai labor, terápiás kiscsoport és egy nyitott közösség, ahol a munkatársak mernek önmaguk lenni. Nálunk a szakmai igényesség és fejlődés mellett ugyanolyan fontos az empátia, egymás támogatása és a közös nevetések.”

Losonczy Gergő Csapatvezető
@PPC Team

Gergő 2016 óta dolgozik a dentsunál, kezdetben PPC specialistaként, majd 2020. januárjától a csapat vezetőjeként. Rendszeresen szervez a cégnél társasjátékos esteket, hobbi szinten regényeket, novellákat ír, szeret utazni, főzni és munka után a squash-pályán lazít.

Így dolgozunk 🛠

A dentsu PPC csapatának hitvallása az erős szakmai színvonal, egymás és a kollégák folyamatos képzése és támogatása, valamint új eszközök, kreatív formátumok, kampánytípusok tesztelése, hogy újat tanulva az ügyfeleinknek is mindig valami újat és izgalmasat mutassunk.

Hiszünk benne, hogy minőségi munka csak úgy kerülhet ki a kezeink közül, ha mi is eggyé válunk az ügyfél céljaival, ha a kampányokat a kezdettől fogva úgy kezeljük, mintha saját szerelem-projektünk lenne, már a médiamix kialakításánál is gondosan ügyelve a kezdeti lépésekre, majd a gondos törődésnek és optimalizálásnak hála nem csak teljesítve, de túl is szárnyalva a tervezett KPI-okat.

Csapatunk nyitott, partneri attitűdöt képvisel az ügyfelek felé és a folyamatos visszajelzések, javaslatok, ötletelések is mutatják: célunk közös és együtt tudunk sikereket elérni.

Fő szakterületek a PPC csapatban

Google hirdetési platformok

Google hirdetési platformok

Kampánystratégiák tervezését és megvalósítását végezzük Search, Shopping, Display, Gmail, YouTube és Waze felületeken. Nyomon követjük és teszteljük a legfrissebb trendeket és bétákat.

Közösségi médiás hirdetési platformok

Közösségi médiás hirdetési platformok

Kampánystratégiák tervezését és megvalósítását végezzük Facebook, Instagram, LinkedIn, TikTok felületeken, de folyamatosan tesztelünk olyan új platformokat is, mint az Apple Search vagy a Pinterest.

Holisztikus kampánymenedzsment

Holisztikus kampánymenedzsment

A brief érkezésétől egy teljes kampányfolyamatot viszünk végig a tervezésen, setupon, optimalizáláson keresztül az értékelésig, gyakran más digitális területekkel is együttműködve.

Kulcsszókutatás, szövegírás

Kulcsszókutatás, szövegírás

Google Search kampányok esetén mi intézzük a teljes struktúra kialakítását, hogy a legrelevánsabb hirdetéseket tudjuk a felhasználóknak megjeleníteni, a hirdetések tervezését és szövegezését is beleértve.

Data insight

Data insight

Ügyfeleink esetén alap Analytics elemzéssel is foglalkozunk, hogy összehasonlítsuk az egyes forgalmi források hatékonyságát, soft vagy hard konverziós célokat állítsunk be a kampányokhoz, vagy specifikus célközönségeket generáljunk a webhelyviselkedés alapján.