Brand Experience Csapat

Dentsu Creative

Kik vagyunk 👋

Csapatunk a kommunikáció és az experience design módszertanok ötvözésével kezeli a brandépítést. Az élményalapú kommunikáció lényege, hogy egy brand sokkal több annál, mint amit állít magáról. A fogyasztó benyomása a márkáról ma már nemcsak reklámkampányokból építkezik, hanem mindazon élményekből is, melyek a márkával való találkozásai során érik. A mi feladatunk ügyfeleinket segíteni abban, hogy ezt még jobban csinálják. Tudj meg többet rólunk!

Extrák a Brand Experience csapatnál

  • Életkorunk, munkatapasztalatunk, érdeklődési körünk megkülönböztet bennünket egymástól, de a nyitott, elfogadó közeg, amiben létezünk, annál jobban összeköti a csapatot. A sokszínűség értékében és teremtő erejében mindannyian egységesen hiszünk.
  • Folyamatos fejlődési lehetőséget biztosítunk mindenki számára, erre a legjobb bizonyíték, hogy többen is pályakezdőként kerültek hozzánk.
  • Az általunk kezelt márkákhoz, az üzleti eredményekhez mindig a fogyasztó felől közelítünk.
  • Innovatív és digitális szemléletünk segít minket a XXI. századi márkaépítésben.

Így dolgozunk 🛠

Abban hiszünk, hogy napjainkban a sikeres márkaépítéshez nem elég csak „mondanunk” valamit, állítgatni a színeket, vagy lehozni egy újabb vicces TV spotot. A mai, modern márkáknak valós fogyasztói problémákból, igényekből kiindulva kell aktívan részt venniük az emberek életében, és mindezt úgy kell tenniük, hogy valódi értéket teremtsenek. Ehhez a tevékenységüket a digitális tér megfelelő szegmenseiben is sikeresen kell végezniük releváns, személyre szabott üzenetekkel, megoldásokkal. Igazi sikereket pedig úgy tudnak elérni, ha a kreativitás erejével még ebben a mindent hasonlóra optimalizált világban is meg tudják különböztetni magukat a versenytársaktól. Mi ebben segítjük elsősorban az ügyfeleinket.

Kárpáti Kata

„Számomra az ideális munkahely az, ahol támogató kollégák, szakmai kihívások és kínálkozó lehetőségek vesznek körül – a Dentsu Creative ilyen.”

Kárpáti Kata Senior Account Manager
@Brand Experience Csapat

Katának két macskája van, hobbija a cukrászkodás, emellett még szeret tévét nézni, és lelkes amatőr futó.

Fő szakterületek a Brand Experience csapatban

Márkastratégia

Márkastratégia

A sikeres brandek soha nem tervezőasztalon születnek, hanem valós fogyasztói igények megértéséből. A teljes ökoszisztéma feltérképezésével nyújtunk reklámkampányokon túlmutató, élményközpontú, minden touchpointot érintő stratégiai megközelítést.

Integrált kommunikációs tervezés & kreatív kampányfejlesztés

Integrált kommunikációs tervezés & kreatív kampányfejlesztés

Az ügyfélbrieftől a teljes megvalósításig minden folyamatot a legújabb szakmai trendeknek megfelelően kezelünk. Kiemelten fókuszálunk arra, hogy minél átfogóbb, bevonó fogyasztói élményt nyújtsunk.

Arculattervezés

Arculattervezés

A betűtípusokon, formákon, pixeleken túl megalkotjuk a márkák valódi vizuális egyéniségét. Szinte úgy tekintünk a brandekre, mintha valós személyiségük lenne, hiszen a fogyasztó (öntudatlanul) is ezt teszi.

Trade aktivitástervezés és kivitelezés

Trade aktivitástervezés és kivitelezés

Ahogy mondani szokták, minden a vásárlói döntésnél dől el, akár online akár valós polcokról van szó. A mi feladatunk elérni, hogy a fogyasztó jókor, jó helyen találkozzon a branddel, és megszülessen a vásárlói szándék.

Közösségi média stratégia, kreatív kampányfejlesztés és menedzsment

Közösségi média stratégia, kreatív kampányfejlesztés és menedzsment

A sikeres social stratégia egyszerre támaszkodik a dentsu kreatív, média és analitikai tapasztalatára. A legnagyobb márkák közösségi hangját képviselni, felhasználóit napi szinten szórakoztatni megtisztelő, nagy felelősség.

Content marketing és SEO

Content marketing és SEO

Manapság a márkáknak nem csak szórakoztatónak és kreatívnak, de hasznosnak és funkcionálisnak is kell lenniük. A felhasználói szándékokat kutatva alkotjuk meg azokat a márkatartalmakat, amelyek életciklusa jóval túlmutat egy-egy kampányon.

Influencer marketing

Influencer marketing

A sikeres influencer kampány titka nemcsak abban rejlik, hogy megnézzük az adott „infli” hány követővel megy. A megfelelő kampányüzenetek megalkotásától a gondos szelekción át, a teljes managementen keresztül, egészen az eredmények értékeléséig rengeteg módon segítünk a márkáknak a megfelelő influencer stratégia megalkotásában.

Tartalom szerkesztés

Tartalom szerkesztés

A Content Editor egyszerre lokalizál webshopot 8 országra, tartja karban a tartalmat céges weboldalainkon és vesz részt az elkészült oldalak tesztelésében. Bármilyen CMS-sel elbánik, nem ismer határokat.

Eszközök, melyeket használunk

Eszközök, melyeket használunk

Jelenleg nincs nyitott pozíció a csapatban...

De ne aggódj! Nézd meg az összes nyitott pozíciót vagy küldd el nekünk önéletrajzod és felvesszük veled a kapcsolatot, ha találunk neked valami érdekes lehetőséget!