Data Lab Csapat

dentsu

Kik vagyunk 👋

Dentsu Data Labs (DDL) a dentsu szakértői csapata az adatvezérelt marketing szolgálatában Offline és Online.

Extrák a DDL csapatnál

  • Széleskörű adat kompetencia
  • Értjük és elmagyarázzuk
  • Naprakészek vagyunk a legfrissebb digitális trendekben
  • Állandó tanulásban vagyunk
  • Piackutatás, prediktív modellek, Python? Nálunk bármelyiket kipróbálhatod

Fő szakterületek a DDL csapatban 🛠

  • Adattárház építés: A projekt során olyan médiaadatokat tartalmazó tárház készül el, amely alkalmas riportálási és benchmark feladatokat is ellátni. A projekt csontvázát NDAP szkriptek alkotják, ami a letöltött adatokat platformokként egységes formába alakítja, majd feltölti a Postgresql adatbázisba.
  • Ökonometriai modellezés: A Market Mix Modelling az egyetlen eszköz, ami képes több változót egyszerre, egy komplex rendszeren belül optimalizálni. A nagy mennyiségű adatot többváltozós regressziós modellben elemezzük, így számszerűsíteni tudjuk, hogy mi és milyen mértékben járult hozzá az üzleti eredményekhez.
  • Web&App analitika: Weboldalak és applikációk mérési stratégiáját készítjük el, figyelembe véve a platform, valamint az ügyfél egyéni igényeit, az elkészített tervek alapján implementáljuk a mérést, többnyire Google Tag Manager segítségével. Amennyiben az igények megkövetelik, egyedi mérési megoldásokat is létrehozunk.
  • CRO (Conversion Rate Optimization): ‘The story behind the data’: beazonosítjuk, hogy mi miért történik a weboldalon és javaslatot teszünk a hatékonyság javítására. Kampány hatékonysági mutatók, ROI számítások segítségével segítjük a forgalom növelését.
  • Adatvizualizáció, dashboard építés: Komplex adatokból készítünk könnyen használható, intuitív dashboard-okat. Különböző online (pl. Social media, website) és offline adatforrásokat egyesítünk egy interaktív riportban, elsősorban PowerBI vagy Google Data Studio segítségével.
  • Fogyasztói szegmensek, perszónák és journey-k: saját kutatásunkból és iparági adatbázisokból hozunk létre fogyasztói szegmenseket és elemezzük őket médiahasználat és attitűdök alapján. Igény esetén nagyméretű adatbázisból klaszterezéssel is tudunk célcsoportokat kreálni és profilozni.

Eszközök, melyeket használunk

A Putty nevű terminál szoftverrel dolgozunk elsődlegesen, na meg persze mindenki a kedvenc böngészőjével. Ezen kívül - alkalmazkodva a nagyvállalati környezethez - elég intenzíven használjuk az MS Word és Excel programokat is.

Eszközök, melyeket használunk

Jelenleg nincs nyitott pozíció a csapatban...

De ne aggódj! Nézd meg az összes nyitott pozíciót vagy küldd el nekünk önéletrajzod és felvesszük veled a kapcsolatot, ha találunk neked valami érdekes lehetőséget!