Digital Direct Buy & Programmatic
Kik vagyunk 👋
A közel 10 fős csapatunk a Dentsu digitális divíziójának performance és branding kompetenciáját erősíti. Legfőképpen fizetett klasszikus és adat vezérelt programmatic hirdetésekkel kapcsolatos kampánystratégiával és tervezéssel foglalkozunk. Munkánk során a közönségek megszólításánál az embereket helyezzük előtérbe, valós üzleti eredmények elérésére fókuszálunk, mindezt csatornákon átívelően és azokon belül is.
Extrák a csapatnál
- Rendszeres tudásmegosztás a piac legfrissebb trendjeiről
- Lehetőség konferenciákon való részvételre és előadásra
- Rendszeres csapatépítők, együtt lazulás
- Van 3 kutyánk, 1 cicánk, 1 nyulunk és 4 kanárink (a kutyákkal akár az irodában is találkozhatsz 😊).
A tervezési munkák mellett komoly automatizációs fejlesztéseket is végzünk, hogy adminisztráció helyett izgalmas projektekkel és csapatépítő programokkal foglalkozhassunk. Büszkék vagyunk rá, hogy többek közt a Mastercard, Estée Lauder, Burger King, Philips, Calzedonia és sok már izgalmas ügyfél számára szállíthatunk média és adat megoldásokat.
Osipovich Marianna Csapatvezető
@DDBPRG
Marianna 2011 óta erősíti a Dentsu digitális szakértői gárdáját, ahol 2016-tól Director of Programmatic & Digital Direct Buy pozícióban vezeti a csapatot.
Fő szakterületek a DDBPRG csapatban
Programmatic
A programmatic típusú vásárlás az egyik legdinamikusabban növekvő szelete a hazai reklámtortának. Ezzel az adatalapú, automatizált hirdetéskiszolgálási formával ügyfeleink pontosabban és sokrétűbben célozhatnak a kampányaik során, mint valaha. Többek között olyan piacvezető nemzetközi technológiákkal dolgozunk együtt, mint a Google, Adform, Mediamath, Adobe és Amobee.
Digital Direct Buy (Display)
Ami hirdetési felületet egyelőre nem tudunk megvásárolni programmatic módon, azt klasszikus Direct Buy (display) módon vásároljuk kiemelt média partnerek bevonásával.
Integrált megoldások tervezése
A programmatic és a display területeket együttesen kezeljük és végzünk holisztikus kampánymenedzsmentet: a brief érkezésétől kezdve egy teljes kampányfolyamatot viszünk végig a tervezésen, setupon, optimalizáláson keresztül az értékelésig, gyakran más digitális területekkel is együttműködve.
Data management és insight
Ügyfeleink üzleti céljainak hatékony elérése érdekében audience profilozással és adatelemzéssel is foglalkozunk. A folyamat során kampányokra szabott egyedi felhasználói szegmenseket hozunk létre a saját Data Managamenet Platformunkon belül, illetve összehasonlítjuk az egyes kezelt csatornák (pl.: YouTube, Gmail, Direct Buy felületek, stb.) hatékonyságát a kampány kulcs teljesítmény-mutatói mentén.
Emberek a robotok mögött
Hallgass bele a Reboot „EMBEREK A ROBOTOK MÖGÖTT ” szakmai beszélgetésébe, ahol Marianna a piac több prominens vezetőjével a programmatic-ról beszélget!
Első magyar programmatic kisokos
Tanulj a programmatic-ról az „Első magyar programmatic kisokosból”, melyet Osipovich Marianna (Amnet) és Kassai Péter (CEMP SH) vezetésével az IAB Hungary Programmatic munkacsoportja készített!
3rd party süti - az adat nem vész el, csak átalakul
Olvasd el Marianna vélekedését a 3rd party cookie-k „haláláról” a digitalhungary honlapján, vagy a Kreatív 2020 áprilisi számában!